2013. április 14., vasárnap

Van ez így.

Sziasztok!
Elnézéseteket kérem, csak mostanában annyira összezsúfolódott minden, hogy nem igen volt időm semmire sem. A suliban is volt egy csomó program, kicsit pihiztem is, plusz még készülődés van most a családomban egy esküvőre. Egyszóval el vagyok havazva. Így sajnálatos módon a rész sem készült el. A jövő hét folyamán pedig már biztosan hozom, azt még nem tudom mikor.
Van egy jó hírem is, a blog kapott egy díjat Dórii-tól. Nagyon szépen köszönöm!!♥


a) Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad (ez alap)!
b) Tedd ki a díj képét az oldaladra, bármilyen formában, majd másold át a kérdéseket a díj adójának oldaláról!
c) Válaszolj az eredeti kérdésekre! (szám szerint öt darab)
d) Küldd tovább maximum öt blogírónak!


Kérdések:
1. Volt valami (valaki), ami nagy szerepet játszott a történeted megalkotásában?
Talán a képzeletem, az ami miatt nekikezdtem, kíváncsi voltam mit hozok ki magamból. Meg a rengeteg blog amit olvasgattam szerte a neten.:) Ha valakire gondolok, akkor nem a megalkotásra, hanem a sok segítségre gondolok a barátaimtól! :)

2. Melyik szereplővel tudsz azonosulni leginkább?
Nehéz kérdés. Természetesen Jane karaktere az, ami talán a legközelebb áll hozzám. De Samanta karakterétől sem állok távol. Mindkettőben vannak olyan tulajdonságok, amiket magamból szedtem.:)

3. Számodra mit jelent az írás?
Kikapcsolódást és szabadságot. Felvidulok tőle, ez amolyan önkifejezésféle. Sőt, akár stressz levezetésre is tökéletes.:P

4. Mi volt az első történet, amit írtál?
Nem tudom itt pontosan mire gondolt a kérdező. Ha a legeslegelsőre gondolok, az még, hát nem is tudom elsős lehettem, mikor "írtam". Pár lapra rajtoltam képeket, a tetejére pedig írtam egy kisebb történetet és összekapcsoztam. Már nem tudom miről szólt, de ilyen képregényszerű lett.:D Ha komolyabbra gondolok, akkor ez az első irományom.:)

5. Mit szoktál csinálni, ha nincs ihleted?

 Veszek egy mély levegőt, meghallgatok pár dalt. Ha még akkor sincs semmi jó ötlet, sugallat, nem marad más mint kérdezősködni a barátoknál, hátha van ötletük.:) Egy kis segítség után már minden gördülékenyebben megy.:)

Akiknek küldöm:
Vanity Destiny
B.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése