2013. január 12., szombat

Egy újabb díj!

Köszönöm szépen ezt a meglepetést/díjat Dórii! ♥


Szabályok:
1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható KÉPET!
2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod.
4. Ezt egytől-egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat!)

Kérdések:
1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
A keresztnevem becézése Roxi, ebből szerintem rá is jöttök.:)
2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Igazán sírni...hmm. Bármilyen szomorkás számon tudok, ha olyan a kedvem.
3. Félsz a sötétben?
Az attól függ, van amikor olyanom van és mindentől megijedek, van amikor meg nem is figyelek rá. De általánosságban nem félek.
4. Szerelmes vagy valakibe?
Nem, talán majd egyszer.:)
5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?
Talán az amikor fél éven keresztül rosszul ejtettem ki egy becenevet, majd rájöttem, hogyan is kellett volna. Persze jól ki lettem nevetve és azóta is emlegetik.
6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Nem vagyok ilyen gyilkos típus, de fojtogatni már fojtogattam gondolatban, aki nagyon idegesített.
7. Szerinted péntek 13.-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?
Igazából olyan nap mint a többi, csak nehezebben tudod kihozni belőle a jót, mivel sokan eleve úgy állnak hozzá, hogy egy szerencsétlen nap.
8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Ilyen szerintem mindenkinek van.:)
9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Nem szégyenlem a kedvenc zenéim mások előtt, ha szereted akkor mások ne érdekeljenek.
10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
Sok minden miatt sírtam kiskoromban, de szuri közben sosem.:) Mindig féltem, de nem sírtam.
11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
Nem is tudom. Nem igazán szeretnék híres lenni. Persze, attól is függ mivel lennék híres. Azonban mindenképpen segítenék a beteg gyerekeken és a családjaikon.
12. Szoktál álmodozni?
Sokat, igazából a történet is azon alapul.
13. Járnál Chace Crawforddal?
Nem igazán ismerem és nem is annyira szimpatikus..szóval nem.:D
14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik?
Ezen nem nagyon gondolkoztam még. A számukon meg pláne nem, de én örülnék lánynak is és fiúnak is.:) A nevüket is ráérek eldönteni még.
15. Adni vagy kapni jobb?
Szerintem mindkettő jó. De ha valaminek adsz valamit és örül valaki, az téged is jó érzéssel tölt el.
16. Titkom:
A titok azért titok, hogy az is maradjon! :)
17. Bakancslista:
Hajjaj, egy kettőt felsorolok. Életemben legalább egyszer repülni, Stockholmi saját lakást venni, találkozni a kedvenceimmel, kreatívan élni, legalább egy profi regényt kiadni.:)

Akiknek küldőm:
B.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése