2012. december 24., hétfő

Boldog Karácsonyt!

Szép estét mindenkinek!
Elkészítettem az ígért meglepetést, amikhez a kérdések kellettek. Én ezzel az ajándékkal szeretnék nektek nagyon boldog karácsonyi ünnepeket kívánni! ♥
Ez egy interjú lett Jane-nel, itt megtudhattok pár érdekességet róla, amiket kérdeztetek. Kellemes estét és jó olvasást kívánok.
Bonie



Mi a terved a közel jövőben, a táncon kívül?
A tánc az álmom, tehát az mindenképpen szerepel a jövőre néző terveimben. Viszont az iskolát is szeretném befejezni, majd munkát keresni. A saját lábamon szeretnék megállni. Egyenlőre ennyi, de amint lesznek új elképzeléseim és új álmaim azokat is szívesen követem.

Milyen fiúk jönnek be neked, mint külsőleg, mint belsőleg?
Igazából erre a kérdésre nincs pontos válasz. Mindenkiben más fog meg, de alapjában külsőleg a magas barna srácok. Belsőleg pedig legyen kedves, vicces és őszinte. Talán ezek a legfontosabbak.

Jane valóban szereted Colint?
Én szeretem Colint, de azért egy hónap alatt még nem beszélnék mindent elsöprő szerelemről. Bár egész jó irányba haladunk afelé. Kisebb veszekedések pedig még a legjobb kapcsolatokban is előfordulnak.

Milyen érzelmek fűznek Erichez?
Jelenleg nagyon szeretném jobban megismerni őt. Sokat köszönhetek neki és nagyon hálás vagyok ezekért. Egyszerűen imádom és sokat vesztettem volna ha nem ismerem meg akkor a kávézóban.

El tudod képzelni, hogy összejöjj vele, vagy Mollyra való tekintettel (mert a barátnőd és a munkaadód) nem járnál Eric-kel?
Inkább nem képzelem el, egyszerűen nem tehetem több okból sem. Mollyt sem szívesen bántanám meg, mert ő nem is igazán a munkaadóm, hanem a barátnőm.

Mi a kedvenc dalod?
Most éppen az aktuális kedvenc dalaim, amik között nem tudok választani, az a Fight For You Jason Derulo-tól és a Timeless Erictől.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése