2012. szeptember 27., csütörtök

26. fejezet ~ Apró változások

Sziasztok!
Végre elérkeztem ide, hogy hozhatom a következő részt, sajnos késtem. Bocsánat, de ismét sok minden közbeavatkozott. Az előző hozzászólásokra válaszoltam már.
A részhez nincs nagyon hozzáfűznivalóm.:)
Kellemes olvasást.:)
Bonie




/Eric/

Az élet folyamatosan múlik, te nem tudhatod, mit hoz a jövő. Sok apró dolog megváltozik és neked igyekezned kell ugyanannak maradni. Hiába leszel egyedül vagy éppen túl sok lesz körülötted az ember, neked próbálkoznod kell. Magadra kell erőltetned az eredeti éned és nem szabad gyengének látszanod. Vissza kell nyerned az eredeti fényed és tovább tündökölni. Csak próbálkozni kell.

Mikor nagy nehezen összepakoltam Alex kérésére, – ami abból állt, hogy visszapakoltam a bőröndökbe – úgy döntöttem nem tétlenkedem már ma sem. Tovább akartam lépni, el akarok költözni a haveromtól, bármilyen kedves, ez se neki, sem nekem nem jó. Határozásom igen komoly és eléggé sürgős is. Megkerestem a laptopom és bekapcsoltam, majd a Stockholmi lakáshirdetéseket kezdtem keresgélni. Nem kellett sokat, mert rögtön két szimpatikus házat is találtam. Gondolkoztam melyik a jobb, de hiába, meg kellett kérdeznem Alexet is.
-          Szerinted melyik a jobb lehetőség? Melyikbe költözzek? – mutogattam a képernyő felé.
-          Remek kérdés Eric. – jött közelebb nevetve, majd leült mellém és áttanulmányozta mindkettőt.
-          Na?
-          Hm, szerintem válaszd a nagyobbat, hogy legyen helye az őrülten sok cuccodnak. Akkor majd nem kell össze-vissza dobálni. – nevetette el magát.
-          Nagyon vicces vagy. Hol tanultál poénkodni? Azért volt minden a földön, mert talán nincs szekrényem. – forgattam a szemem és gondolkoztam tovább.
Valahogy engem is az a lakás fogott meg, amit Alex javasolt, de semmiképp nem a cuccaim miatt. Szimpatikusabb volt, szebb és nagyobb, ami azért jó dolog. Szóval megejtettem egy telefonbeszélgetést a hirdetés feladójával. Meg szeretném nézni a házat, Alex is jön, hogy lássa, elég jó-e ha esetleg ő szorulna hozzám.
Szerencsére nincs messze semmitől, eléggé a központban van a lakás. A régi házunktól sincs messze, szóval a napirendem sem kell megváltoztatnom. A harmadik emeleten van egy szép kékes-szürkés házban. Belülről igen szép, felújított, tágas tere van. Egyszóval pont tökéletes és ezzel a haverom is egyetértett. Megbeszéltünk minden részletet és pár napon belül már költözhetek is.

/Jane/

A telefonnal a kezemben meredtem magam elé. Fel sem fogtam mit is mondtak az imént és miért. Molly csak elhadarta és mikor visszakérdeztem, azt válaszolta, átjön hozzánk, majd mindent megbeszélünk. Annyit még megjegyeztem, legyünk ott mindannyian táncosok.
Mikor letettem Colin kérdőn nézett rám.
-          Na jó, mi történt? Elég furán néztél.
-          Csak meglepődtem. Molly volt és valami táncnépszerűsítő videóról beszélt, de konkrétan elhadarta, szóval többet nem értettem belőle. Átjön és akkor kifejti, szóval induljunk vissza. – magyaráztam, a még nekem sem világos dolgokat.
-          Ő, rendben. – bólintott és már indulhattunk is.

Út közben felhívtam Samantát is, aki szintén nem értett semmit. Most már mindannyian felkeltett kíváncsisággal értünk haza. Egymást kérdezgettük mi lehet ez az egész. Én megpróbáltam fejben végiggondolni. Valami táncnépszerűsítő videó, Stockholmban, velünk. Az agyam folyamatosan kattogott és rakta össze az információkat. Már jó lenne, ha ideérne Molly, mert nem bírunk magunkkal és tudni szeretnénk részletesebben is a dolgokat.
Tűkön ülve vártuk, hogy végre csengessen Molly, mikor végre megszólalt. Mindenki az ajtó felé fordult, én pedig azonnal felugrottam és beengedtem. Miközben beljebb jött mindenki csak figyelt és elcsendesültünk. A lány, aki az imént érkezett, értetlenül nézett körbe rajtunk.
-          Mi történt emberek? – mosolygott huncutul, szerencsére a szakítás már meg sem látszott rajta, bár valószínű, hogy nem mutatta.
-          Vajon mi? Mindenki tudatlanul itt van valami népszerűsítő videó miatt. – ecsetelte a helyzetet Sam jókedvűen utánozva Molly stílusát.
-          Igen, most már áruld el mi is folyik itt! – nevettem fel, majd mind bólintottunk és csak rá figyeltünk.
Molly még egyszer körbenézett rajtunk, majd mély levegőt véve belekezdett a magyarázkodásba.
-          Szóval ma délelőtt felhívtak egy reklámügynökségtől és megkérdezték, nem-e bánom, ha felkérnek titeket egy videóba. Láttak titeket táncolni és elvileg ti jutottatok először az eszükbe. Az egész arról szólna, hogy a videóban táncoltok és ez egy reklám lenne. Svédországban népszerűsítené a táncot és a mozgást. Mondjuk nem biztos, hogy csak négyen lennétek benne. – elgondolkozott, hogy nagyjából mindent elmondott-e – Ez szerintem nagy dolog és lehetőség is, ezért a válaszom az volt, hogy persze. Ha érdekel titeket, akkor jelentkezzetek. – fújta ki magát és a döbbent arckifejezéseinkkel került szembe.
-          Ez jól hangzik! – gondolkozott Sam.
-          Sőt nagyon jól! – kerekedett felül rajta Colin.
-          Mikor lenne ez? – tettem fel végre egy értelmes kérdést.
-          Na igen, ha szeretnétek akkor még ma válaszolnotok kellene. Holnap kezdik a táncot tanítani és holnapután felvennék. Szóval még pont a turné folytatása előtt. – mondta mosolyogva és kérdőn nézett, hogy vállaljuk-e.
Mindenkinek tetszett az ötlet és szeretett volna menni. Jó dolog más emberekkel megismertetni a művészetünk és ha szimpatikus nekik, akár ők is beszállhatnak. Nem is volt kétség, hogy belevágok. Molly is örül neki, hogy az ő táncosait választották.
Mind beleegyeztünk és meg is beszéltük a szervezővel, hogy holnap már megyünk a táncpróbára. Molly nyugtázva, hogy mindent értünk elment és a többiek is szétszóródtak.
Én bementem a szobámba és izgatottan pakolásztam, hogy találjak a próbához ruhát. Mikor végre mindenem megvolt, össze is készítettem egy táskába. Leültem az ágyamra és azon kaptam magam, hogy a tánc kapcsán eszembe jutott Eric. Tudom, Molly már elkezdett túllépni a múltján, de Ericről nem tudok semmit. Nem beszéltem vele az óta, amióta az utolsó koncert estéje volt.
Megragadtam a telefonom, de egy pillanatig habozva néztem a kis készülékre. Végül megkerestem Ericet és tárcsáztam. Csak a rögzítője volt elérhető, de bátorkodtam üzenetet hagyni neki.

Szia Eric. Csak azért kereslek, hogy megkérdezzem minden rendben van-e, mert elég rég beszültünk…Ezt hallgasd, benne leszünk egy reklámban, a tánc népszerűsítésére. Remélem, megnézed majd! Ennyit akartam, szia.

/Molly/

Mikor sikerült végre mindent elmagyaráznom, a reklám dologról, mindenkinek tetszett. Jelentkeztek is és mivel én még egy találkozót mára még megbeszéltem, eljöttem. Lesiettem a kocsimhoz és a hirtelen jött egyedüllét, megviselt. Viszont amint beültem a kocsiba az érzés elillant és koncentráltam. Nem mentem messze, egy stúdió előtt megálltam és az ajtóba már Danny várt. Két puszival köszöntöttem, majd lassan besétáltunk. Míg beértünk beszélgettünk.
-          Hogy vagy? – kérdeztem, de közben izgultam, mert ma megmutatjuk a csapatnak a dalt.
-          Köszi jól. Volt egy fellépésem egy fesztiválon, ezen kívül csak a közös számot gyakoroltam. Már tényleg érdekel a végeredménye a dalnak. És te hogy vagy? – kérdezett vissza fürkészve a zöld tekintetével.
-          Jól. – vontam meg a vállam és próbáltam palástolni az igazságot.
Mivel végig figyelte az arckifejezésem, valószínűleg rájött, nem teljesen az igazat állítottam. Így mielőtt beértünk volna, a szoba ajtajához, elém állt.
-          Nem hiszem, hogy jól vagy, ha így mondod. Látszik, hogy valami nincs rendben. – nézett kedvesen a szemembe és várt.
-          Semmi… - mondtam, de félbeszakított.
-          Nincs olyan, hogy semmi. Mondd el nyugodtan. – nem volt kedvem veszekedni és kérlelőn néztem rá, majd válaszoltam.
-          Elmondom, de akkor csak a munka után. Megfelel? – vigyorogtam a képébe játékosan.
-          Meg. Akkor beülünk valahova. – bólintott és elállt az útból és előre engedett.
A megbeszélés remekül sikerült. Mindenkinek bemutatkoztam, akit nem ismertem Danny csapatából. Ezek után már gördülékenyen haladtunk, előadtuk a dalt egy akusztikus gitáron, pár hangot és szótagot kijavítottunk. A csapattal összerakta alá a hangszeres kíséretet. Mindenkinek nagyon tetszett a dal és már meg is beszéltünk egy időpontot, amikor felvesszük.

Miután végeztünk, Dannyval beülünk egy két utcával arrébb lévő kis kávéházba. A pincér felvette a rendelésünk, majd pár percig csöndben ültünk. Próbáltam nem rá nézni, hanem körbekémlelni a kávézó belsejét, mert kicsit füllentettem neki még délután. Végül nem kerülhettem el, mivel megtörte a csendet és ezzel kényszerített, hogy forduljak felé.
-          Mi is volt az a "Jól" kijelentésed? Csak mert nem úgy tűnt. Mi a baj? – kereste pillantásom egy kicsit aggódva. Közben a pincér is visszaérkezett, így még kaptam pár másodperc haladékot, de végül válaszolnom kellett.
-          Hát, ha még nem hallottad Erictől és semelyik közeli haverjától, akkor elmondom én. Azért nem vagyok olyan jól, mert már nem vagyunk együtt. – nem kissé leptem meg a szőke srácot. Szó szerint ledöbbent és az üdítőjét is letette.
-          Tessék? – szólalt meg egy hosszabb szünet után és folytatta is rögtön – Sajnálom!
-          Hát nincs mit szépíteni, ennyi volt, el kell fogadni. – próbáltam erős maradni, a könnyeim sikerült visszafogni, igazán jól esett Danny ittléte is. Közelebb húzta a székét és megölelt.

Annyira jó érzés volt, hogy mellettem volt. Régóta ismerem és régóta vagyunk barátok. Melegség öntött el és már egyáltalán nem éreztem magam egyedül. Még beszélgettünk egy órát, majd elköszöntünk. Én személy szerint a dalfelvételt várom már a legjobban, csak tartanánk már ott.

3 megjegyzés:

  1. Ugye most szórakozol? direkt szívatsz engem xDD Ennyi imát még életembe nem mondta el mint az utóbbi pár percben mikor olvastam Molly szemszöget annyira reméltem h legalább egy kicsi ERic szemszög lesz ott alul.. h mit szól Jane üzenetére deee perszee tovább kínzol -.-" xDD most még nehezebben fogom kibírni mint most!!!! Na de a lényeg NAGYON kíváncsi vagyok mit szól Eric az üzire...hogy mi lesz a reklámba :D Különben azért jó látni h Molly jobban van a munkába temetkezik és h Danny mellette van :D attól még h Jane párti vagyok nem kívánok neki rosszat :) na jó nem jön több bocs de még sokkba vagyok xDD siess a kövivel :D puszii

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Megjöttem ismét késve, ezért ismét bocsánatot kérek!
    Egyet értek Dóriival.. én imádom Mollyt de ... hogy az égbe hagyhattál minket ilyen kétségek között??? Most nem vagyok képes semmi másra kitérni!
    Örülök hogy Molly azért rendben van és Danny *-* alakul a molekula :P :DD
    Komolyan hogy hagyhattad ezt így abba?? NEEEEEE :'(
    Most aztán sürgősen kérem szépen a frisset <3
    Puszi Jenni

    VálaszTörlés
  3. @Dórii: Én nem szórakozom és nem is szívatok senkit.:D Minden kérdésedre megtudod a választ szépen lassacskán.;) Molly is egyre boldogabb, ahogy mondod.:)

    @Jenni: Nem baj ha késve, csak legyél itt! :) Bocsáánat!
    Bizony alakul sok minden.:)

    VálaszTörlés